lördag 2 april 2011

Urmis burmis

HEJSSAN
 Heheh har bara lite tråkigt när man var och red idag. vi fick rida på dejouren idag :) jag fick rida urma :) hon e helt baa så sjukt bäst när hon e arbetsvillig :P :) Idag var hon helt sjukt kiva o bra att rida hon hängde int alls på tygeln som hon brukade göra ;) hihih.. ja som ni kanske sir på bilden så orkade jag gjust då ej rida så jag beslutade att fotografera lite när de andra red runt lite :) jag hade nämligen lovat att fotografera de andra som red :) Vi var bara tre på dejouren så det var bara jag och de 2 andra som red. såklart utan lärare , int sku ju dom orka komma o övervaka när man rider xDD

 På bilden är det Ronja Larsson Hon driver en finsk blogg ;) vasså ronja ^^ Här rider hon på Gigolo , o som alla ser går det helt sjukt bra :D :)) hannoveranare av rasen e gigs ;P en liten gentleman på 14 år ;P
 Här rider jag på Urma <3 på galoppvolten :) hon gick helt sjukt bra :) Jenny fotograferade :)) tack jenny :P Urma var helt sjukt bra :) hon har aldrig gått såhär bra med mig förr ;P e väldigt stålt över mig o henne<3

hahaha ja denhär bilden har jag nog tagit för en stund sedan :P hihi det är en bild på alla pantflaskor vi samlat på 3 månader :) haha nej vi dricker int alls mycki limssa :P ^^ nej nej va ljuger man nu xD hihih vi e limunister ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar