torsdag 17 mars 2011

Youtube

HEj!

Hehhe idag har man haft hovvård de tär att man lär sig slå tibax tappskor till hästen :) om hästen liksom ha tappat sin sko så kan jag nu slå tillbax den ;P ja känner mig stålt x) som tur har man en sådan lärare att man nästan allti får sluta tidigare :P heheh lite lat lärare kanske. ;) men man kan inte klaga :P
:) nu har man liksom då varit ledig sedan kl ; 14.00 ;) hehe lite lyx när mna igentligen skall sluta 4 :) men man måst eju tacka när man e aktiv o snabb på det man skall göra ^^



Nu har jag lite sett på Horzes sidor och där finns massor som jag skulle vilja ha men inte igentligen behöver :) hah typiskt mig att jag vill ha massor av saker som jag itne igentligen ens behöver; http://www.horze.fi/on/demandware.store/Sites-hrzeu-Site/fi_FI/Product-Show?pid=36518 det är bara att klicka på länkken för jag fick ej bilden in klistrad men det är kanske också fiffigare att laga länkken så kan ni söka på horzes sidor själv x) hehe

lite andra kläder än ridkläder också ;) såklart vad trodde ni :) sätter in lite bilder från Gina tricot som jag skulle vilja ha ;) måste övertala mamma om att fa o shoppa till gina tricot o lite andra butiker också ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar