onsdag 2 mars 2011

alltså min lyckodag

hej :)

ja som ni kanske förstod så har det vari riktigt min lycko dag idag :S huoh först så skulle vi fara ut o köra med travarna . jag skulle köra Mystik o så skall dom ha bumull i öronen .. o gissa sen vad jag glömde av honom såklart bumullen ,, men tapsa (travläraren) han sa att det inte  gör något när vi bara skulle skritta ja de gick bra ända till En ambulans kommer helt full fart körande förbi travbanan o sen så börjar mysse bara hoppa där framför kärran o ja e baa kunnon nolooo ja vill sjunka genom marken.. men någa sklapp hel till stallet, ja om de nu skulle ha varit nog med det så skulle jag ha kvällsdejour nu för ja har ju dejour igen :) o så lyckades ja snubbla på ett hönät o då såklart faller ja hårt ner i stenhårda stallgolvet o sedan så skall man till hesen o äta nå där hände de inget men nåjaa nu har man helt jätte sjukt knä efter att man föll i stallgången :S så klumppig som jag är -.- o världen sjukaste knöl under knäet med .. oo de e såååå lyckat .. men nu skall ja fara o sova gonatt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar