tisdag 22 februari 2011

SPORTLOV

Hej!

hihi sorry har nästan inget att blogga om nu när det är sportlov för det händer inget som ni skulle intressra er om :P hihih men okej nu när ja engång har börjart skriva så måste jag väl forstätta :P okej :) så idag har man vaknat lite före 10 :D hihih jo det är lite tidigt för en som har sportlov men det är inget jämfört med va djag vaknade dom första dagarna då vaknade så som jag brukade vakna till skolan ;) uuuppsssii kan man nästan säiga :)) men nåjaa :) så fick man städa mammas bil för att få fara till simmhallen :) men det var det värt ^^ det var roligt att simma sen länge sen sist ^^  Men men ^^ vad skall man annat säiga att man lever livet saknar sin pojkvän o har det bra hemma nu ännu till söndag när jag skall till skolan igen för att ha dejour o skola :) o sedan fick jag veta att jag och Pia(min syster) skall hyra en ponny :) jayyyee det kommer bli roligt men den vi hyr den av är jätte snål över pengarna så den skall ha 2 st o rida ponnyn samma dag fast man kan tävlings motionera den under 1 timme så att den får tillräckligt bra kunto till att tävla sedan när hon som vi hyr den av skall börja tävla med den :D men jag skall ej klaga det kommer bli roligt att få träna med den :) iallafall under en skarp uppsikt av pia xD hehe hur slutar det :P det kommer in bilder av ponnyn och mig direkt jag har börjart hyra den :) oo ja kan gjust o gjust vänta ^^

1 kommentar:

  1. nu kommer man med andra ord att si ännu mindre av dig :((

    SvaraRadera