fredag 18 februari 2011

NYa bilder

 Oj det var ljuvligt att vara ute och fotografera igen <3 hihi länge sen sist . idag var ja kanske sammanlagt 4 timmar ute i sträck :) först när systern sököten hon skulle rida :) det är hästen på bilderna :) javeline brus :) hon är en så gullig liten apa som bara flyger i taket för sin egen skugga :P  Men nu har jag fått tillsäigelse av min kompis att hon inte orkar bara läsa om min skola eller om hästarna i skolan så nu kommer jag skriva om lite annat :P men bilderna kommer att vara om hästar o skolan :P hihihi så allt tänker jag ej ändra. det kommer bli skoj att blogga om lite annat också
 Men nåjaa .. Nu då:P kvällens planer är att se på tv o sitta o slöa o lyssna på musik o viktigast av allt ladda kameran så man får nya och fina bilder imorgon också :) hihih ;) oooiii igor är så söter det är pias asistent hund som bara gullar sig helatiden <3 heheh . hehe en gullig liten svart labrador retriver som skall håller på att skolas till asistent hund :)) han fyller 1 år den ; 30 juni :) allså han är bara en liten ynklig valp :P
  lalala :P men nu skall man kanske skriva lite i sin andra blogg som har stått ganska stilla i några veckor :P kanske man skulle kunna börja skriva i den också när man är så aktiv på denhär bloggen :P eller hu de nu sen igentlige var :P
Men men nu skall jag börja fara o tvätta trändrena o byta till nati kläder o sedan skall man välj börja gå o sova :) hihi man får sova 6 timmar längre denhär natten nu än vanligt :) det kommer bli så skönt <3  men nu gonatt alla :) flere bilder kommer in imorgon :)

1 kommentar: