torsdag 10 februari 2011

Javeline BUS

Idag har man då rdit Javeline Brus som nu har fått ett nytt smeknamn Javeline Bus :P hon är en så liten rädd hare att det inte är riktigt klok för igentligen är hon ju inte rädd ett dugg utan hon bara fånar sig för att få ner sin ryttare när hon "har" en orsak att hoppa o studsa :) jag var halvägs ner från henne också :)) men som tur fick jag tag i den lilla man hon har xD det måste ha sett väldigt roligt ut när hon står o studssar o ja hänger fast i halsen på henne . :) http://www.sukuposti.net/hevoset/325114 Hennes sukuposti sida :) hon är så söt o gullig men ganska besvärlig att rida :) men det går bara man inte ger upp ;P hehe som jag var nära på att göra idag :) men jag e glad att ja valde att rida henne för jag skulle ha ångrat de efteråt ;) men nu kan jag vara stålt över mig själv när jag klarade jewlin bus ;) hihi hon har många smeknamn :)
en av mina teckningar :)


Annors har jag bara haft teori igad -.- hållit på att somman på timmarna för det har varit ganska tråkigt när man viste redan allti vi gjorde på timmen men man kan väll alltid lära sig något nytt när man följer med på lektionerna :) Men nu har jag inget viktigare att berätta för det har inte hänt något så stort idag o ikväll ... men idag kommer beck som man skall si på :) hihihi missar inte ett ända avsnitt när man e hit i skolan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar