söndag 6 februari 2011

Apassionata

Hej !

Idag har jag vaknat kl halv 8 för att hinna göra mig färdig för att sedan kunna starta mot karis med min familj + släkt :) till karis tågstation :P där som allting gick så bra :P man tänkte missa tåget bara lite :P men som tur var det en snäll människa som höll dörrarna öppnade så att vi hann med :) Väl påväg mot hartwal arenan så kommer man på att man borde ju kanske ha tagit sin kamera med -.- typiskt mig.. men som tur räddade mamma mig genom att hon hade sin lilla kamera med sig ;) o på så sätt kunde jag sedan filma in små delar av apassionata programet :) Det var så snyggt att se på och dressyrrörelserna var såå magnifica när shiren bara dansade fram lekande lätt <3 o int kan man säiga att åsne mannen o hans åsnor misslyckades heller , de var suverena :P stor aplåd till dem :)


hästen på bilden : vouti vepsi en ex travare finskhäst används nuförtiden som ridhäst på skolan där jag går och rider <3 "muppe" Muppe är en väldigt lätt häst att rida direkt som han har gett med sig att du är boss inte han :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar