söndag 13 februari 2011

is och mera is :)

hej !

vandra på isen är väldigt roligt :P ni alla borde prova att springa med hundarna på isen de tär bara så kul, det kommer bilder imon av det för idag hinner jag inte mera setta in bilder :) hoppas ni vill si den de är väldigt roliga :) hihih men nu sitter man bara i intrnatet o möglar när man inte har något annat vettigt att göra :P man sir på Kungfu panda xD det är den besta film jag sett på evigheter nu :) ohohoh man skrattar väl till sig magmuslker när man sir på den filmen :P


slutet är best i filmen :P hihih det är så sött slut :) men nu blev jag inspirerad till att rita lite så det kommer ett inlägg till ikväll med en av mina teckningar som jag har ritat helt färdigt eller bara halvfärdigt :P vi får si hur det blir :) orkar ni vänta på det?? hoppas det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar