måndag 7 februari 2011

Bild album

Hej
Bild albumen på dator e fulla med ny fotograferade bilder på både djur och natur :P nu kommer jag att sätta int lite bilder till bloggen o skriva bättre inlägg :) vad tycks om det ?? :P hoppas det blir bra för er ?! ;P SÅ det är nu så att jag kommer att varge dag föröska sätta in lite bilder från skolan o lite övriga djur o vad allt roligt ja hittar på ;P
har lite bilder från hangö som jag fotograferade på v-slutet när jag var hemma och ute och gick med hundarna :P det var så roligt att vara på lenk med dem när man inte har hunnit under de senaste v-sluten o när det var ett så ljuvligt vår väder solen sken o fåglarna kvittrade det var så lugnande att vara ute och gå :) Så nu har jag lite bilder som ja "stålt" visar upp här ^^. Inte vet ja nu om dom är så bra :P bilderna är alla redigerade i Gimp 2,6 jo ja vet inte så värst bra program, kommer byta program snart ..
Men nåja skulle bli så glad om någon skulle kommentera vad de tycker om mina bilder och om jag skulle fortsätta sätta in bilder som jag fotat ;P fast jag kommer nog ändå att sätta in bilder som jag fotat vad än ni säiger <3 hihi ger ej upp fotograferingen för något i världen ;P Därför har ja min kära Sony a 300 :) jo ja vet de e int världens bästa som finns men ändå min kära o trogna kamera :P

Ja fick gjust tibax min kamera från reparation det var något fel den fick i sitt eget objektiv :S o så va rja utan kameran i 2 veckor :( det var inte roliga tider det inte .. men nu på fre fick ja den tibax :) så då var det direkt att far ut o fota :)) det var så roligt att fota när man inte hade fotat på evigheter kändes det som :)
Jag fotografera mest hundra o andra djur <.9 o sen fotograferar jag ganska mycket natur :) det är väldigt lugnande att fotografera snygg natur o glada livliga djur får en att bli så glad själv, så jag tackar mina egna djur som har ställt upp som modeller o poserat så snygg o det snygga landskapet i hangö e så vackert denhär tiden på året <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar