söndag 13 maj 2012

Life is what you make of it

Så idag kom man då tillbax ti brusa :)
Ålandsresan över och man har shoppat mycket godis och limu ;P vem kund gissa de :) sen ha man o köpt ett par örhängen :D 

Åland : 
hade sååå roligt dit :) gick från min mosters till centrum eller vad man nu kan kalla det :) det var så vackert och litet allt ihop :) ja trod ej att de va så fint där de va liksom helt jätte prydligt o städigt överallt :) så man ble på bra humör fast de blåste ganska mycket ena dagen men andra va helt solig o fin <3 
vi var idag och spelade "äventyrs golf" haha de va helt som minigolf men mycket roligare banor :) det var fint uppöagat
 
Bilder av det mesta jag köpte kommer senare ^^ men ja hoppas att jag ej har hunnit äta upp allt före jag får fram kameran ;) men nu känner jag mj lite dumm när ja int köpt ett par örhängen som var ganska fina nog men på dom stod det " life is what you make of it " o de e ganska smart igentligen :D men nåjaa kanske man hittar dom nångång igen ^^   

Så nu e man då tillbax i brusa o så va de skola som gäller :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar